Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan kun je je kluis binnen de wettelijk gestelde termijn van 14 dagen aan ons retourneren. Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden. Alleen nieuwe kluizen kunnen geretourneerd worden.
Meld allereerst je retour bij ons aan. Daarna nemen wij contact met je op over het verdere verloop van de retourprocedure.
Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?
Als je kluis onbeschadigd is, helemaal compleet en nog in de originele, ongeopende verpakking zit en er geen stickers of plakband met bijvoorbeeld jouw (bedrijfs)naam of logo opgeplakt zit, dan ontvang je je volledige aankoopbedrag terug.
Hoe retourneer ik mijn kluis?
Bied je kluis aan bij een vervoerder en stuur hem naar ons retouradres. Voeg de retourbon bij de zending zodat wij je retour snel kunnen afhandelen. Je betaalt zelf de kosten voor het terugsturen van de kluis. Uiteraard kunnen wij ook voor jou het retourtransport regelen tegen de geldende transporttarieven.
Retouradres:
Kools & Ravenhorst
Hanzeweg 10
3771 NG Barneveld
Mijn kluis staat verankerd, wat nu?
Is je kluis door onze bezorgprofessionals geplaatst en verankerd? Neem dan contact met ons op om de verdere procedure en retourkosten te bespreken.
Aanvullende retourwaarden
Speciaal bestelde kluizen of maatwerkkluizen kunnen wij niet retour nemen.
Bij producten die zich niet meer in originele staat bevinden (losgeschroefd of gedemonteerd) vervalt automatisch de garantie en het recht van retour.
Als de reden van retour Kools & Ravenhorst niet kan worden aangerekend, zoals bij foutief geplaatste bestellingen, brengen we 25% van het retourbedrag aan transportkosten en behandelingskosten in rekening.
Als bij ingebruikname van de kluis blijkt dat het defect is, vervangen wij het product conform de garantievoorwaarden van de fabrikant.
Is je kluis bij levering zichtbaar beschadigd? Geef dit direct aan als de kluis geleverd wordt en vermeld dit op de pakbon. Neem daarna contact met ons op zodat we samen op zoek kunnen naar een passende oplossing.